سردار سلیمانی - کراپ‌شده

فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری کرج با صدور پیامی دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در متن پیام سرهنگ غلام قربانی آمده است:

"بسم رب الشهداء والصدیقین"

(وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ)

شهادت پاداش بزرگ خداوند به مجاهدان مخلص و صادقی است که هنرمندانه عشق به ذات اقدس الهی را در اجرای فرمان او در سخت‌ترین میدان‌های جهاد و مبارزه با دشمنان خدا و انسانیت تا پای جان به اثبات رساندند.

سردار رشید و پرافتخار جهان اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که عمر پر برکتش را به جهاد خالصانه با لشکریان شیطان از بعثیان متجاوز تا صهیونیسم و تروریسم کور تکفیری و در رأس آنان تروریسم مستکبرانه دولتی آمریکا اختصاص داده بود، سرانجام به آرزوی بلندش رسید و آسمانی شد.

شهادتی که پاداش آن دلاور مرد بزرگ در عرصه جهاد فی سبیل الله بود و حال در دومین سالگرد این اسوه ایثار و شهادت، یاد و خاطره او را گرامی داشته و قدر می‌داریم. بی شک شهادت آن رادمرد عرصه نبرد با استکبار جهانی، فصل جدیدی را در ستیز جانانه با نظام سلطه جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار خواهد گشود و انتقام سختی را برای آنان رقم خواهد زد جامعه بزرگ ایران هیچگاه پس از شهادت سرداران و دانشمندان خود از پای نخواهد نشست و با عزمی راسخ‌تر از گذشته مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی را دنبال و خواهد کرد و یقین دارد پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان او در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند.

اینجانب دومین سالگرد شهادت این سردار دلاور و عصاره مکتب ولایت و اسلام ناب محمدی را به محضر نورانی امام عصر حضـرت بقیه الله الاعظـم عجل الله تعالی فرجه الشریف، مـقام معظـم رهبـری حضـرت امـام خـامنـه‌ای مـدظلـه العالـی، همه مجاهـدان و همـرزمـان جبهـه مقاومـت، بسیجیان شهرداری کرج و به ویژه خانواده معظم آن شهید گرانقدر تسلیت گفته، علو درجات آن شهید سعید و حشـر با اولیای الهـی را از خداوند متعال برای آن مجاهـد نسـتوه مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =